hhhhh1


Популярное

hhhhh2


вторник, 8 июля 2025 г.

Як ланка по середені.

Привіт привіт.

Цікавий досвід у вирішенні проблеми я отримав вчора.

Виявилося що в процесі вирішення призначеного наряду на виконавця оператор, тобто я, не просто контролюю виконання наряду, а стаю таким собі медіатором між замовником та виконавцем наряду. Чомусь виконавець  не може(або не хоче) напряму спілкуватися з замовником. І для мене наступає  період довгого копіпаста, коли я тупо перекидую між ними питання-відповідь-питання. Наступає робочий крінж!

Я завжди був впевнений що для уточнення проблеми та її оперативного вирішення виконавець завжди має САМ виходити на заявника за потреби, а не підключати зайву ланку по середені, яка може бути (як правило такою і є!) не в курсі  технічних моментів процесу. Коли деякі нюанси виконавець буде пояснювати спочатку мені (тут якщо ще захоче), а потім  я буду перекладати то заявнику. А це все час, час...

Більш того, чомусь я ще мав "підгоняти" виконання того наряду. Тобто після того як наряд потрапив на групу виконавців їх ще треба просити, в месенджері, щоб вони його виконали), хоча, як на мене, це вже відповідальність (SLA) виконавця наряду. Оператор ТП не може (і не повинен!) нести відповідальність за роботу їнших підрозділів компанії.

У підсумку від учора в мене склалося враження що не так важливо як швидко вирішиться проблема, а те як гарно ти її оформиш в системі ТП, щоб знали в кого потім тицяти пальцями...

Щасти.

Ваш Victor Nox.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Что скажете?