hhhhh1


Популярное

hhhhh2


суббота, 1 апреля 2017 г.

Nobody is perfect.


Всім привіт.
Мав запит  щодо звірки своїх податкових даних з ДФС та іншими реєєстрами при заповненні ЕД. Чому я про це кажу? Тому що дивно що я як фізична особа яка має одне джерело постійного доходу повинен витрачати свій час на "уточнення" даних в таких реєстрах.

Моє ставлення до цього не міняється. Я маю на руках документи, відносно них я і заповнюю ЕД. Я не несу відповідальність за цифри які знаходяться десь там в реестрах. Я їх туда не вносив, то відповідальність нотаріусів, бухгалтерів тощо. Питання до них.

Так само наскільки ми можемо довіряти тим довідкам що нам надали?  Тут ми можемо тільки казати "а ось в цьому документі зазначено". Звісно можно взяти калькулятор і всі податки перерахувати, але я навіщо мені такий моральний тягар, я ж не СПД. За достовірність цифри  в документах несе відповідальність особа яка його видає. У Податкової до нас питання? Будь ласка, спілкуйтеся з нашою бухгалтерією напряму. Потрібні уточнюющі розрахунки? Пишіть офіційні запити. І крапка!

Дещо - в ЕД можно помилитися на 100 прожиткових мінімумів згідно закону. Тобто фільтрувати  свої дані з точністю до 1 грн нема нагальної потреби.)

Взагалі то я вважаю, що заповнення ЕД треба було віддати всім додому, а не робоити з цього чергове делегування відповідальности на роботі. Бо дехто, наприклад, вирішив що ІТ-специ їх повинні забезпечити і ключами ЕЦП і усілякими консультаціями. Вони повинні розуміти що знову ж таки ЕЦП під ЕД тільки одна і тільки особиста.

І на останок - Nobody is perfect. Людина при заповненні ЕД може просто помилитися. Не треба робити з цього світової проблеми та жахати її штрафами або статєю з кодексу. Якщо в чесної людини виникають психологічні або технічні протиріччя, то треба міняти алгоритм, а не людину.

5 комментариев:

  1. Я не совсем согласен. Кстати, а что там с тайной банковских вкладов? Теперь она не для всех ибо в ЕД есть и суммы и банки в которых они лежат))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Что касается вкладов действительно ситуация. Ждем теперь как ДФС захочет их привлечь на себя. Например для оплаты коммунальных принудительно.))

      Удалить
  2. У существующего алгоритма заполнения ЕД есть одна бяка. По сути после указания "моя должность не является уязвимой для коррупции" ее заполнение должно заканчиваться. А так все равно все разделы(.
    И второе - у ЕД должен быть срок проверки, год два более. Но он должен быть! Информация не должна висеть над человеком всю его жизнь. Иначе ответ "я не помню" будет самым честным и логичным.

    ОтветитьУдалить
  3. Также по информации о родственниках. Должна быть опция "по имеющимся у меня сведениям на дату". Иначе мы так концов никогда не сведем!

    ОтветитьУдалить
  4. Цирк продолжается - решил я сделать черновик за 2017-й. Там есть "сделать копию на основе старой декларации". Сделал.
    В новую не перенеслись ни даты рождения, ни коды, ни номера.

    Наверное НАЗК искренне верит что у человека за год может измениться дата рождения)))

    ОтветитьУдалить

Что скажете?